26/11

Idag har jag gjort mycket bra. Jag anteckna allt som Helene och Sara läste upp på historian, har skickat alla Kim Roos låtar till Johanna och Malin (y) han är bästbästbäst!! Du är min ängel (8) hihihi :$ Idrott, var en duktig liten flicka och gymmade (y), sen sprang Helene, Malin, Cessan & jag en bit, sen gick Cessan och jag 2 varv runt skolan och snacka lite girltalk! Vi kom för de första på att vi ska träna Mån, Ons, Fre, och inte äta socker mitt i veckan (y) får se hur länge detta håller :) Sen snacka vi lite mer personligheter som inte bör nämnas! Träffa min älskling efter skolan, mysigt!! Ska nanna med dig på lördag :$ <3333 även om jag vet att du inte läser här :(

Har glömt att säga att ni ska KOMMENTERA mina bloggar :( SLUTA LÄSA UTAN ATT KOMMENTERA :@
hihi :) <3

Tisdagen den 25/11

Dagen har varit skoj faktiskt, mötte Helene och Sara i stan, för vi skulle till Drottens Kyrkoruin och fotografera inför vårt stora arbete i historia. Fick en liten överraskning när jag kom dit, Josefin hade blivit dumpad av sin grupp, fy på Mattias och Abbe!, så hon joina våran grupp istället. Men det var bara kul! Stack till City Lives med Helene innan vi skulle ta bussen tillbaka till våran kära skola. Duktig som jag är köpte jag inget godis! Hamnade hos rektorn efter matten, hurra..
Hade Bobo aldrig varit så sjukt konstigt hade jag sluppit detta, men nej då, han måste vara wierd :)..
Efter skolan stack jag hem, chillade framför datan en stund, innan Alma messade, och jag crossade till henne ^^.
Vi lyssnade på musik, camade med lite pojkar, och hade allmänt trevligt tills Julius och Nicklas kom och förstörde allt ;) hahah.. Tack för idag alla <3


Everything has a beginning

Jaha, detta är början på mitt bloggande :)
Idag har jag haft en ganska annorlunda dag, började med att jag mådde illa på morgonen, men eftersom det var viktigt att jag kom till skolan fick jag tvinga dit mig, men direkt när pappa slängt av mig vid busshållplaten kräkte jag rätt rejält, men jag hoppade ändå på 123an till sjukhuset. Där fick jag en risifrutti av Maribel. Dum som jag är äter jag lite av den, och mår illa direkt när jag hoppar på nästa buss. Vid centralen har jag bestämt mig. jag klarar inte att sitta på bussen, och vill inte kräka inför halva vipan. Så jag trycker på stopknappen, och hoppar av. Nästa buss hem går om 10 minuter såg jag, och börjar gå mot nästa station för att fördriva tiden. Bussen är lite sen, men det gör ingenting, för det var ganska skönt att andas in kall och friskt luft så tidigt på morgonen. Ca 8.15 kommer min buss, och jag sätter mig i mitten, så jag är nära till en soptunna om det skulle behövas. Vilket de gjorde insåg jag sen, när jag 3 hållplatser senare tvingas lämna bussen i full panik när jag känner att det är påväg. Jag kräker lite i bussen, och fortsätter senare utanför.
Jag märket att det är helt rött, och blir rädd för att de möjligen skulle kunna vara blod, men inser senare att det är såsen från risifruttin! Vilken lättnad! Jag fortsätter färden till fots, men när jag kommer fram till nöbbelöv ringer min mamma mig och säger att jag måste sticka till skolan, så jag blir tvungen att sticka tillbaka via 3an som går direkt till linero och stannar nedanför backen. Träffa Johanna på bussen, och vi snackade litegrann om dagens händelse, vilket jag inte känner för att ta upp direkt. Men till skolan kom vi iallafall, och jag har mått bra sen dess! Köttbullar och spagetthi blev lunchen, helt okej. Expo sen, där small de rätt rejält alltså, det kan man lugnt säga! Men lika snabbt som de börja sluta det igen, skönt det ju! Jacob kom när vi båda slutat, och vi gick tillsammans in till stan. När vi beslutat att vi frusit tillräckligt för idag tog vi trippen till centralens espresso house, varm choklad blev de :) sexigt att mata honom med grädde HAHA.. Tack för allt min älskling <3

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0