Äntligen!

Nu jävlar e de gjort, nu har ja äntligen 2 av mina efterlängade piercingar!
I måndags åkte syster och jag in till malmö, så ja äntligen fick pierca näsan & naveln!
Båda blev med kanyl, och näsan gjorde så sjukt mycke ondare än naveln!
Om 8 veckor ska ja bära min kära playboy!


Pussenhaaaaaaaj



E brunett verkligen så hett?

Tjotjo!

Idag sitter jag hemma hos min syster, hon jobbar dock så ja e helt ensam.
Idrotten var inställd idag, så ja sitter och väntar tills samhället börjar 20 över 12, lite okej?

I fredags färgade Alma mitt hår, tack för hjälpen, men nu kommer verkligen frågan,
e brunett verkligen så hett?

På söndag blir lilla Jennifer 18, e inte DE okej e ingenting okej, och måndag kommer bli den mest okeja dagen på länge, då e de smyckedag :D

 

Pussen haaj                                               


Funderingar



Det kvittar vad jag tycker och tänker, du har ändå vunnit.
Jag sitter ofta och tänker tillbaka i det förflutna,
medan du planerar framtiden med en annan.
Du vandrar mot din seger, du vill verkligen vinna detta.

Vi har inte varit helt ärliga, så du har ingen ärlig seger.
Medan jag älskade dig älskade du någon annan.
Du fuskade i spelet, medan jag visade mina kort och lät dig vinna.
Nu vinner du igen, du vinner din egen förlust. 

Du vet att jag aldrig har varit stark, det har jag verkligen inte.
Nu hjälper du mig, du hjälper mig att bryta ihop totalt.
Din tystnad tjuter som sirener i mina öron,
och ditt bortvända ansikte tränger sig in i min dröm.
En gång tog jag en promenad  med mannen på månen,
men nu blir jag jagad av monstret på vår mark.
Du vet att jag aldrig varit stark, älskling, jag var aldrig stark.

Vi kämpar alla för det som känns rätt,
men den som är starkast av oss vinner.

RSS 2.0