NYTT NYTT

Hallå hallå, längesen jag skrev nu måste jag säga!
Mycket nytt som har hänt: Nya kompisar, ny pojkvän, nytt liv.

Sommaren har varit underbar hitintills. Har solat och badat mycket, men även vatt med kompisar, familjen, släkten och pojkvännen såklart. Vi var på Vhen med mamma, hennes bröder och deras familjer, plus mormor, min gammelmoster, nästkusin, Emil och Vinne. Detta var en riktigt solig dag och de flesta brände sig rejält.

Har även hunnit med en epaträff på nova lund, vilket kändes rätt så lyckat.
Ute i lödde har man även varit, på lite bilträffar och race.
Mamma har åkt dragster ute på oljehamnen i Malmö, sök på Dragtest_Jessica på youtube om du vill kolla.

Sen har man ju även vatt med sina gamla kompisar litegrann, men de flesta har jobbat så det blev inte så mycket.
Nu kommer nog det som man har svårast för att förstå, det är bara 2 veckor kvar på sommarlovet ungefär, och det känns som att man redan är redo för skolan. Visst ska man hinna med en del innan, Vallåkra tillexempel, men det löser sig.
Juste, vallåkra.. Jag ska dela husvagn med några killar, vilket betyder att jag blir ensam tjej.. Hehe.. Men det löser sig, trivs ju bra med killarna jag ska sova med, så de e lugnt :)

Nu ska jag ner och laga hamburgare till min kära pappa som kommer hem om en stund.
Ska försöka komma ihåg att skriva oftare här, haha :)

Pusshaaaj.

RSS 2.0