21/1

Hallåhallå, idag är jag överlycklig!

Åkte hem till min syster igår, där vi kollade handboll och mös.
Sen hoppa jag i badet i en timme, vilket var underbart!
När jag kommer upp står syster där med min födelsedagspresent som jag fick lite förtidigt, men vad gör det?
Jag fick en söt liten påse från India, och VAD fanns i DEN !?
Min syster har då pröjsat min piercing i näsan och köpt 2 fina smycken till mig, kan man bli annat än överlycklig !?

Sen idag vakna jag vid 8 och käka god frukost, mums!
Ja fixa mig och skulle gå ner till bussen, och precis när ja kommer utanför porten kommer Malin gående där, vilken tajming! Sen gick vi tillsammans till bussen som anlände direkt när vi kom fram.

Igår började vi planera våran sommar vilken av dag blir götet!
Helene kör upp när hon klarat sitt körkort, och Malin, Cessan och jag åker med, så drar vi till Liseberg, åker karuseller och krökar, övermys!
Sen träffar vi Anna & Micke där, höhöhö!

Nu är det inte långt kvar till min 18årsdag, på måndagen den 8e ska jag pierca mig vilket kommer bli så jävla gött, sen ska jag och Carro nog ut på krogen på onsdagen, woho!

Det var allt för mig just nu,

pussen haaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0